I asked on open lighting project to add a couple of fixture about 10 days ago : they still don't appear in the fixture folder after I downloaded it... What can I do ?
In my previous message, there is an attached file : unzip it and move the file into the folder "~/Library/Millumin/Light-fixtures/".
If you do not know how to reach this folder, just select "Go to Folder ..." from Finder's "Go" menubar (shortcut is CMD+SHIFT+G).
Optionally : create an intermediate folder "contest", so the fixture is placed in the manufacturer folder ("~/Library/Millumin/Light-fixtures/contest/irledflat5x12sixb-air.json").
je crois que vous êtes français (en lisant votre prénom) ; nous nous sommes mal compris
Lorsque je télécharge (en cliquant sur "download fixture") dans Millumin les éclairages que j'ai créés, ils ne sont pas téléchargés. Ils n'apparaissent pas dans le dossier ""~/Library/Millumin/Light-fixtures/contest/"
Donc, ma question porte sur la manière de récupérer (télécharger) les fichiers de configuration des éclairages que j'ai créés...
Comments
Best. Philippe
Donc, ma question porte sur la manière de récupérer (télécharger) les fichiers de configuration des éclairages que j'ai créés...
Merci de votre patience avec moi